Crysis 2 Oyunu indir

Crysis 2 Oyunu indir

2011 yılının en çok merakla beklenen oyunu Crysis 2 multiplayer özelliği ile iki farklı özellikte kullanıcılara sunuluyor. Oyuncuların iki takıma ayrıldığı Cyrsis 2 demo oyununda takımlar en fazla puanı toplamaya çalışacaklar. Diğer oynama türünde ise yönetmekten daha çok görev yapmayı seven oyuncular için. Crysis 2 Multiplayer demo ile hatalarla karşılaşmanız olası. Ancak ekibimiz bedava-oyun-indir, bu hataların da zamanla giderileceği yönünde üretici firmadan bilgiler edinmiştir. Oynarken hem eğlenecek hem de seviye ilerledikçe yeni özellikler, yeni silahlar elde edeceksiniz.

Crysis 2 Multiplayer demo oyununu oynayabilmeniz için MyCrysis hesabınız olması gerekmektedir. MyCrysis hesabı oluşturmak için “mycrysis.com/register/” adresini ziyaret ediniz.

Minimum Sistem Gereksinimleri:

Intel İşlemci – Core 2 Duo E6750 2.66GHz
AMD İşlemci – Athlon II X2 245e
Nvidia Ekran Kartı – GeForce GTX 280
ATI Ekran Kartı – Radeon HD 4870
3 GB RAM
9 GB Boş Sabit Disk Alanı
DirectX 9

Boyut: 1.80 GB

Crysis 2 Multiplayer oyununu indirmek için tıklayın.

44 Yorum “Crysis 2 Oyunu indir”

  1. Suna :

    işte oyun diye buna derim

  2. deniz :

    super oyun tskler

  3. baros :

    süper bir oyun oynamak isterim

  4. kanka :

    süper bir oyun oynamak isterim
    kryses güzel heyecan verici bir oyun bunun için oynamak isterim

  5. Enes :

    Süper yhaa

  6. taner :

    süper oyun

  7. emre :

    çok güzel oyun

  8. selahattin :

    mükemmel bişeymiş yaaa oyun…

  9. ahmet :

    çok güzel bir oyun…

  10. ahmet :

    işte oyun diye buna derim ben

  11. ibo :

    en güzel oyun budur

  12. mirac :

    mukemmel ya yatarken bile bunu oynadıgımı goruyorum en iyi oyunların 1. bu yalansa duzeltin ama yalan degildir son derece mukemmmel

  13. mirac :

    mukemmel bise bu ya

  14. aziz :

    süperr çok iyi

  15. yağız :

    çok güzel

  16. yuşa :

    bu oyun süper bir şey

  17. volkan :

    vvvvvaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyy

  18. selimhan :

    oyunu oynamadım ama oyunun widyolarını syrettim oyun gerçekten zevkli gözüküyor şuanada yüklüyorumum oyun müthiş bişibence hemen yükleyin ve oyuna başlayın

  19. muxtar :

    ben buna oyun deyirem cok quzel oyun

  20. muxtar :

    cox qeseng oyundu. yani bu oyun cok quzel

  21. atakan :

    cok güzel bir oyun

  22. fatih :

    süperrrrr

  23. emin :

    çok güzel bir oyun

  24. Çok güzel oyun :

    Bu Oyun çok güzel yaa

  25. 300spartali :

    zor oyun ama deneyin

  26. mahir :

    bu oyunu sevdim

  27. meriç :

    çokkkkkkkkkkk güzel

  28. Mevlüt :

    Güzel

  29. Ahmet :

    Güzel

  30. görkem reis tuana :

    manyak oyun

  31. suat :

    çok güzel oyun

  32. Selimhan :

    harika

  33. muhammet :

    süper bir oyun =)

  34. mehmet :

    süper yha

  35. hüseyin :

    çok güzel bir oyun

  36. Yakup :

    Çok güzel oyun Crysis 2

  37. emre :

    herkese tavsiye ederim

  38. mertbayrak :

    süper bir oyun

  39. senan :

    cook guzel

  40. burak :

    az mb li pc lere iner mi :S

  41. onur :

    bu oyuna super bile az kalir be oynayan unutamiyo

  42. can :

    1. oyun criysis 2 2. oyun gta 4

  43. haydarcanözmen :

    aksiyon dolu bir oyun

  44. haydarcanözmen :

    oyunu onayliyorum
    cok güzel

Yorum Yaz

© 2018 bedava oyun indir
Sitemizde yer alan tüm oyunlar üretici firmaların piyasaya sürdükleri demo sürüm oyunlardır. Sitemizde kesinlikle tam sürüm oyun bulunmamaktadır.

Sitemap | XML